Que ens queda un llarg camí per poder millorar la meva competència, però que estic disposat a fer-lo.
La veritat és que és la meva assignatura pendent i esper que en l’ajut dels companys que ja l’he rebuda i la del consultor arribi a l’objectiu esperat.
Seguim en contacte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada