La psicologia en aquest
moment fa prevaler la concepció constructivista en els processos d'ensenyança
aprenentatge a l'hora de planificar-los o interpretar-los. Fa sempre referència
al subjecte actiu, a l'aprenentatge cooperatiu i a que les TIC són
facilitadores del desenvolupament de les habilitats cognitives. Podem dir que
segons la teoria de la bastida (Zona de desenvolupament pròxim) faciliten que
es doni aquest procés. Podríem definir les TIC com un catalitzador que fa
possible que el procés es dugui a terme.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada