divendres, 9 de març del 2012

10. Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)


TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: __6____
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: __10____
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : _____6___
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: __2___
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: __10___
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: __6___
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___6____
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: ___4___
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: ___3_____
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: ___10_____

1 comentari:

  1. Bona nit Jaume!
    Llegint les teves respostes a l'autoavaluació, et plantejo:
    Després del debat i les lectures que hem anat fent, encara respodries igual a la pregunta TE2? Penses que és aquest l'objecte principal de la Teconologia educativa? Quina funció tindran aquestes tècniques queha d'oferir als docents?

    ResponElimina