NOVA AVALUACIÓ
He hagut de fer una nova valoració per deixar constància del canvi conceptual que hi ha hagut després de la realització de totes les activitats compreses en la PAC1Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)
TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 6
A hores d'ara, la valoració canviaria, ja que sé que la tecnologia educativa va encaminada més en el disseny, l'elaboració, l'aplicació i l'avaluació dels mitjans que poden millorar les situacions educativas i no només en una simple aplicació de tècniques. Ara la valoració seria de 5
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 10
Hi estic d'acord
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 6
Estic d'acod en què els professionals han de ser competents amb les tècniques, però no hem d'abviar que també és sumamant important que ajudin a la consrtrucció del coneixement i permetin un aprenentatge significatiu. Per tant, aquesta puntuació no canviaria, però cal aquesta matisació.Ara la valoració seria de 9
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 2 Aquesta valoració no ha de canviar ja que pens que encara que els seus efectes no depenen de la tecnologia en sí, a l'hora d'aplicar-se sempre ho fan en un context determinat i que també afectarà d'una certa manera en relació a aquest fet.
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 10
Estic igualment d'acord.
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 6
Pens que depen molt de la conducció del debat i de la gent que i participa.
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 6
També hauran de conèixer els fonaments i bases teòriques, els seus beneficis i tot quan implica el seu ús a l'aula i fer un assessorament adequat.
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 4
Crec que amb l'altre resposta ho he contestat.
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 3
Penso igualment, són un recurs però no són el recurs.
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 10
Hi ha una constant interralació entre els dos i per tant no de manera unidireccional. Ara la puntuació es de 5
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada